keskiviikko 19. lokakuuta 2016

Lasten vaatteet vai äidin vaatteet?

Meillä ostetaan paljon lastenvaatteita. Mutta lähiaikoina olen huomannut, että omaankin vaatekappini on eksynyt vaatteita lastenosastolta. Ennenkin olen ostanut samanlaisia kyllä kuin lapsillekin, esimerkiksi papun kantomekkoa ja vimman lettejä, mutta aikuisten koossa kuitenkin.

Papun vinoraidatkin minulla on, ne mustavalkoiset, koossa xs ja olin tosi harmissani, kun uutta candy- väritystä ei tullut ollenkaan aikuisille. Harmituksissani sitten keksinkin kokeilla, josko lasten suurin koko, eli 146/152 menisi kuitenkin minulle. Ja meniväthän ne, helpostikin! Ja tykkään niistä superpaljon!



Ja ei, en ole mikään pikkuruinenkaan, pituutta on 172 senttiä, enkä missään tapauksessa ole luuta ja nahkaakaan. Normaalisti käytän xs-s kokoisia vaatteita.

Minulla on usein mustia mekkoja ja tunikoita, joten värilliset ja kuviolliset leggarit ovat tosi kivoja. Ja itseasiassa tulee hiukan edullisemmaksikin ostella lasten kokoja!

 Ihastuin myös Molon uuteen Botanic-kuosiin siinä määrin, että tilasin leggarit  myös itselleni! Nämä leggarit ovat kokoa 164 ja vastaavat xs-s kokoa helposti. Lasten leggareita on mololla vielä yksi suurempikin koko, 176 cm ja ne lienevät m-kokoa vastaavat ainakin.



Molon laatuun ja mukavuuteen jalassa heräsin nyt siinä määrin, että näen koko Molon malliston nyt uudessa valossa ja mahdollisuutena oman vaatekaappini täyttöön. Ei kaiken tarvitse aina olla niin vakavaa!




-E-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit :)